Za każdą linijką kodu kryje się historia, podobnie jak za każdym
problemem programistycznym kryje się rozwiązanie, czekające na odkrycie.

7 Dniowe Wyzwanie C#

Stwórz Swoją Pierwszą Grę

Co znajdziesz w środku?

Szybki Start i
Natychmiastowe Wyniki

Już pierwszego dnia tworzysz działającą wersję gry, co zapewnia szybkie zrozumienie podstaw programowania i satysfakcję z własnych postępów.

Kompleksowa Wiedza z C#

Książka pokrywa wszystko od najprostszej wersji MVP po zaawansowane funkcjonalności, takie jak integracja z AI, co sprawia, że jest idealna dla początkujących i zaawansowanych programistów.

Nauka poprzez praktykę!

Dzięki praktycznym przykładom kodu i krok po kroku prowadzeniu przez każdy etap projektu, książka ułatwia naukę przez bezpośrednie zastosowanie wiedzy.

Wzorce Projektowe i Architektura Oprogramowania

Nauczysz się implementować i stosować wzorce projektowe takie jak Inversion of Control (IoC) i Dependency Injection (DI), które są kluczowe dla tworzenia skalowalnych i łatwych w utrzymaniu systemów.

Mistrzostwo w testowaniu

Opanuj sztukę testowania jednostkowego za pomocą xUnit i Fluent Assertions, co jest niezbędne do budowania niezawodnych i trwałych aplikacji.

Zaawansowane AI
i Interaktywna Rozgrywka

Przejdź poziom wyżej, integrując zaawansowane algorytmy AI, które uczynią Twoją grę wyjątkowo wciągającą i zapewnią wyzwania nawet dla najbardziej wymagających graczy.

Wprowadzenie do algorytmu mini-max

Nauka implementacji algorytmu mini-max znacząco zwiększa strategiczną głębię gry, oferując zaawansowane techniki programistyczne.

Atrakcyjna Wizualizacja
i Użytkowe Rozwiązania

Nauczysz się, jak ulepszyć wizualne aspekty gry, dzięki czemu Twoje projekty będą nie tylko funkcjonalne, ale i estetycznie przyjemne dla oka.

Przygotowanie do
Rynku Pracy

Uzyskaj praktyczne umiejętności i wiedzę, które są wysoko cenione w branży technologicznej, przygotowując się do pracy nad realnymi projektami i otwierając sobie drzwi do kariery.

Nieograniczone Możliwości Rozwoju

Książka stanowi podstawę do eksploracji dalszych aspektów programowania i rozwoju oprogramowania, zachęcając do ciągłego uczenia się i eksperymentowania z nowymi technologiami.

Ta książka to nie tylko przewodnik

To Twoja przepustka do świata programowania, oferująca solidne fundamenty, zaawansowane techniki i inspirację do tworzenia własnych gier i aplikacji.

Nie przegap okazji

Nie przegap okazji, aby rozwinąć swoje umiejętności i pasję do programowania z tym e-bookiem.

Co znajdziesz w książce?

7 Dniowe Wyzwanie C#

Dzień 1: Utworzenie 1 wersji gry Tic Tac Toe - MVP

E-booka szczegółowo wprowadza czytelników w świat tworzenia gry Tic Tac Toe w języku C#. Rozpoczyna się od podstaw - definicji klasy gry, uruchomienia aplikacji, aż po zaawansowane koncepcje takie jak inicjalizacja i wyświetlanie planszy, mechanizm zmiany graczy, wprowadzanie ruchów przez graczy, sprawdzanie warunków zwycięstwa czy remisu. Zawiera praktyczne przykłady kodu, wyjaśnienia krok po kroku i porady dotyczące testowania logiki gry. Jest to doskonały start dla osób chcących nauczyć się podstaw programowania na realnym przykładzie.

Dzień 2: Refaktoryzacja kodu do wersji obiektowej gry

E-booka koncentruje się na refaktoryzacji proceduralnej wersji gry w kółko i krzyżyk do podejścia obiektowego. Wyjaśnia, jak transformacja ta ułatwia zarządzanie kodem poprzez zdefiniowanie klas reprezentujących różne aspekty i funkcje gry, takie jak komunikaty gry, gracze, plansza, silnik gry, i interfejs użytkownika. Dzięki podejściu obiektowemu, elementy gry działają jak niezależne moduły, co ułatwia zrozumienie, rozwój i testowanie aplikacji. Książka krok po kroku prowadzi przez proces tworzenia tych klas, pokazując, jak przechowywać stan gry, zarządzać ruchami graczy, i sprawdzać warunki zwycięstwa.

Dzień 3: Wprowadzanie Wzorców Projektowych: IoC i DI

Koncentruje się na wdrożeniu wzorców projektowych Inversion of Control (IoC) i Dependency Injection (DI) do gry w kółko i krzyżyk, przedstawiając je jako "magię" zwiększającą elastyczność, ułatwiającą zarządzanie oraz testowanie komponentów. Opisuje krok po kroku proces organizacji klas w projekcie, definiowanie interfejsów, refaktoryzację istniejących klas, tworzenie klasy wrapper dla klasy statycznej GameUI, definiowanie fabryki graczy, implementację DI i konfigurację prostego kontenera IoC. Wprowadzenie tych wzorców projektowych ma na celu ułatwienie współpracy pomiędzy elementami gry, poprawę możliwości testowania oraz ogólną modularyzację aplikacji.

Dzień 4: Dodanie Testów Jednostkowych do gry

Koncentruje się na dodaniu testów jednostkowych do projektu gry Tic Tac Toe. Opisuje proces tworzenia projektu testowego z użyciem xUnit oraz Fluent Assertions, prezentując różne typy testów: od testowania klasy reprezentującej gracza, poprzez testy dla klasy planszy, aż po testy silnika gry (GameEngine) i fabryki graczy (PlayerFactory). Zawiera także wprowadzenie do kontenera IoC (Inversion of Control) i sposoby testowania zarządzania zależnościami w aplikacji. Pokazuje, jak przy pomocy testów jednostkowych zapewnić poprawność działania logiki aplikacji i jak stosować mockowanie do izolowania testów.

Dzień 5: Dodatkowe Funkcjonalności

E-booka, czytelnicy zapoznają się z procesem dodawania do gry w kółko i krzyżyk dodatkowych funkcjonalności, w tym implementacją prostego AI, które umożliwia grę przeciwko komputerowi, oraz wprowadzeniem opcji wyboru przeciwnika (AI lub inny gracz), symbolu (krzyżyk lub kółko) i decyzji, kto rozpoczyna grę. Opisuje szczegółowo, jak zaimplementować AI, definiować interfejsy, dopasowywać testy jednostkowe do nowych funkcji oraz integrować AI z logiką gry, podnosząc poziom interakcji i strategii.

Dzień 6: Dodatkowe Funkcjonalności

Koncentruje się na rozbudowie gry w kółko i krzyżyk o dodatkowe funkcjonalności, w tym zaawansowane AI wykorzystujące proste heurystyki do wyboru ruchów, system statystyk gry odzwierciedlający wygrane, przegrane i remisy, oraz mechanizm zapisu i odczytu statystyk gry między sesjami. Znaczącym ulepszeniem jest "Ewolucja Mędrca", która przekształca AI z podejścia losowego na strategię opartą na ocenie najlepszych ruchów. Rozdział szczegółowo opisuje implementację tych elementów, prezentując kody i koncepcje, które czynią grę bardziej zaawansowaną i angażującą dla użytkownika.

Dzień 7: Dodatkowe Funkcjonalności

Skupia się na ulepszeniu AI, wprowadzając algorytm mini-max, który znacząco zwiększa strategiczną głębię gry, oraz na poprawie wizualizacji planszy, co czyni rozgrywkę bardziej atrakcyjną wizualnie. Pokazuje krok po kroku proces implementacji algorytmu mini-max, w tym definicję interfejsu IGameAI, stworzenie klasy MiniMaxGameAI, integrację z grą, dodanie testów jednostkowych oraz testowanie. Dodatkowo przedstawia sposób poprawy wizualizacji planszy poprzez wydzielenie logiki wizualizacji do osobnej klasy lub interfejsu, co ułatwia dostosowanie sposobu wyświetlania planszy bez modyfikacji głównej logiki gry.

NADAL NIEZDECYDOWANY?

Kompletny Przewodnik Twojej Pierwszej GRY !

Już pierwszego dnia tworzysz działającą wersję gry.
Refaktoryzacja kodu do wersji obiektowej gry.
Zrozumienie i stosowanie wzorców projektowych IoC i DI.
Umiejętność tworzenia testów jednostkowych.
Rozbudowa gry o zaawansowane funkcje.
Wprowadzenie do algorytmu mini-max.
Poprawa wizualizacji planszy.

7 Dniowe Wyzwanie C#

Odkryj klucz do mistrzostwa w programowaniu z naszym kompleksowym przewodnikiem po tworzeniu gry Tic Tac Toe w języku C#! Od pierwszego dnia zanurzysz się w praktyczne doświadczenie, tworząc działającą wersję gry, co pozwoli Ci błyskawicznie opanować podstawy. Nasza książka nie tylko nauczy Cię, jak zbudować prostą wersję MVP, ale także poprowadzi przez fascynującą podróż rozwijania jej w zaawansowaną aplikację, pełną funkcjonalności i testów jednostkowych.

Czy jesteś gotowy, aby dołączyć teraz?

Oto dokładnie to, co dostajesz...

Dzień 1: Utworzenie 1 wersji gry - MVP
Dzień 2: Refaktoryzacja kodu do wersji obiektowej gry
Dzień 3: Wprowadzanie Wzorców Projektowych: IoC i DI
Dzień 4: Dodanie Testów Jednostkowych do gry
Dzień 5: Dodatkowe Funkcjonalności - Spotkanie z AI
Dzień 6: Ulepszenie AI, Statystyki Gry, Zapis/Odczyt
Dzień 7: Ulepszenie AI, Poprawa Wizualizacji Planszy

Informacje Kontaktowe

Dane Do Faktury

Informacja o Płatności

C# Najlepsze Praktyki Podstawy Języka

C# Seria Programista – część 3 – Najlepsze Praktyki Podstawy Języka

choose your image

Podsumowanie Zamowienia

© Copyright MariuszJurczenko. Wszelkie prawa zastrzeżone.